Thursday, December 30, 2010

ေသသူ၏ မွတ္ခ်က္မ်ား

ေသသူ၏ မွတ္ခ်က္မ်ား

ဒီလိုပါ ...
ထိခ်က္ေတြမ်ားလုိ႕
ဘယ္ဒဏ္ရာက စနာမလဲျဖစ္တာမ်ိဳးပါ။
မႈခင္းေရးရာ ကြ်မ္းက်င္သူမ်ား အလုိအရ ..
အသက္ရွဴရင္းေသေနျပီလို႕သိရတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ပါ။
ရာဇ၀တ္သားလည္းကြ်န္ေတာ္၊
သက္ေသလည္း ကြ်န္ေတာ္၊
အခင္းျဖစ္ပြားရာလည္းကြ်န္ေတာ္ ...
အသက္ခံလုိက္ရတာလည္းကြ်န္ေတာ္ပဲ။
ဒါေပမယ္႔ မေတာ္တဆမႈပါ။

ဘယ္သူ႕ကမွ ရံုးခ်ိန္းမေခၚေပမယ္႔၊
ဘယ္သူကမွလည္း တရားမစြဲေပမယ္႔၊
ဘယ္သူကမွလည္း ေသစားေသေစမေပးေပမယ္႔ ...
အဲဒီလမ္းကေလးကို ေငးရင္း ကြ်န္ေတာ္ ျပစ္ဒဏ္က်ခံပါတယ္။
ႏွလံုးသားကို လက္ျပန္ၾကိဳးတုပ္ထားပါတယ္၊
တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္ ..
ကြ်န္ေတာ္ အဆိပ္ျဖည္႕ထားတဲ႔ ေဆးထုိးအပ္တစ္ေခ်ာင္းကို ဆာေလာင္ပါတယ္၊
တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္
လွ်ပ္စစ္ကုလားထုိင္ လွလွေလးတစ္လံုးကို ဆာေလာင္ပါတယ္။
တစ္ခ်က္တစ္ခ်က္
ၾကိဳးတစ္ေခ်ာင္းမွာ သစ္သီးတစ္လံုးလို တြဲလြဲခိုေနမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ခႏၵာကိုယ္ၾကီးရဲ႕ ယိမ္းယုိင္ေနမႈကို ဆာေလာင္ပါတယ္။
ကြ်န္ေတာ္ဒီလိုေျပာေတာ႔ ... ဆရာ၀န္က သနားသလိုၾကည္႕တယ္။
စိတ္ကိုေအးေအးထားပါဗ်ာ .... လို႕ ကရုဏာသံလို႕ သူယံုၾကည္ထားတဲ႔ အသံမ်ိဳးနဲ႕ေျပာတယ္။
.........အဲဒီ ေ-ာက္ရူးကို အခန္းအျပင္ေခၚသြားလုိက္ပါ ... Please ....။

Agressive လား Territory ကြ်န္ေတာ္႔ဘာသာကြ်န္ေတာ္မသိဘူး။
ကိုယ္႔ပိုင္နက္ထဲမွာ Agressive ျဖစ္ျပီး၊
Agressive ျဖစ္ေနတဲ႔ေနရာကို ကိုယ္႔ပိုင္နက္လုိ႕ထင္ေနတယ္။
ဒရက္ကူး ဘုရင္က ေဖာက္ျပန္တဲ႔ မုဆိုးမကို အေရခြံခြ်တ္လိုက္တဲ႔ အခန္းကို ကြ်န္ေတာ္ သံုးၾကိမ္ဖတ္တယ္။
မနက္မနက္ ေကာ္ဖီေသာက္တယ္။
ဘုရားသခင္ ... အဲဒါ ကြ်န္ေတာ္နဲ႕မတဲ႔တဲ႔ေဆး ..........။
လူေတြက မရွင္ခ်င္တဲ႔သစ္ပင္ေတြကို ရွင္သန္ေအာင္ ၾကိဳးစားေနသလို ...
ကြ်န္ေတာ္႔သက္တမ္းကို ဆြဲဆန္႕ေနၾကတယ္။
ဘုရား ဘုရား ... ကြ်န္ေတာ္ ေနရေတာ႔မွာပါလားဆိုျပီး ေဇာေခြ်းေတြျပန္လာတယ္။
လူတစ္ေယာက္ေသသြားဖုိ႕ မေတာ္တဆမႈေလးတစ္ခု ေလာက္ ေရာက္မလာႏိုင္ဘူးလား ....
မလိုအပ္ဘဲခက္ေနတာ ဘ၀တဲ။
(ကြ်တ္)

(ေ-ာက္အဓိပၸာယ္မရိွ)အသုဘေခါင္းတလားကိုလွေအာင္ ျပင္ဆင္ၾကသလို
ကြ်န္ေတာ္ေခါင္းဖီးပါတယ္။
မနက္မနက္
ေဖာ္မလင္ထုိးထားတဲ႔ လူေသေကာင္ကို မွန္ထဲမွာေတြ႕ပါတယ္။
ေရေမႊးဆြတ္ပါတယ္။
မလုိအပ္မွန္းသိျပီး လုပ္ေနရတာေတြကို ကြ်န္ေတာ္ႏွစ္သက္ပါတယ္။
ရွင္ေနတုန္းက လုပ္ခဲ႔တာေတြကို
ေသသြားလုိ႕ မလုပ္ဘဲထားလုိက္ရမွာ
ကြ်န္ေတာ္ ျငင္းဆန္ပါတယ္။

မေတာ္တဆ ...
ကြ်န္ေတာ္ ေခ်ာက္ကမ္းပါးတစ္ခုထဲ ကားလမ္းေခ်ာ္ျပီး က်သြားမလား၊
မေတာ္တဆ အမူးလြန္ျပီးေမာင္းလာတဲ႔ ကားတစ္စီးစီးက ကြ်န္ေတာ္႔ကို တိုက္ခ်သြားမလား၊
ဦးေႏွာက္ေသြးေၾကာျပတ္တာမ်ိဳး၊
Terrorist ဗံုးခြဲတုန္းပါသြားတာမ်ိဳး ... တစ္ခုခုေပါ႔ ...

တရားနာမလား ...
စိတ္ေအးေအးထား
ျပဳဖူးတဲ႔ ကုသိုလ္ေတြေတြး....
(ေ-ာက္ေရးမပါတာေတြ နားညည္းလုိက္တာ) ...
သားလွီးဓားတစ္လက္နဲ႕ .. ပန္းပြင္႔တစ္ပြင္႔ ေလာက္ယူလာေပးပါ .............။
....................................................
ဒီပန္းပြင္႔ကို ခုတ္ထစ္ျပီးရင္ .......................
တရားပဲနာနာ ..
ျပဳဖူးတာပဲေတြးေတြး .....
ေလကေလးကို ခြ်န္လို႕ ...............
ကြ်န္ေတာ္သြားႏုိ္င္ပါျပီ။ ။

Zephyr

No comments: